Ako sa vyhnúť smrteľným nehodám pri jazde na bicykli?

Tipy vám pomôžu vyhnúť sa smrteľnej nehode pri bicyklovaní

Cyklistika je v posledných rokoch stále obľúbenejšia. Cyklistika dáva zabrať srdcu a pľúcam, čím sa minimalizuje riziko srdcových chorôb. Trimuje a tonizuje svaly, zvláda hmotnosť, odbúrava stres a je šetrný k životnému prostrediu. Podľa správ CDC (Centra pre kontrolu a prevenciu chorôb) je v dôsledku cyklistických nehôd ošetrených na pohotovosti 500000 ľudí. Ročne príde o život šokujúcich 7-800 ľudí. Dúfajme, že nasledujúce rady a tipy vám pomôžu vyhnúť sa smrteľnej nehode pri bicyklovaní.

Kroky

1. 1
    Nikdy nekráčajte na cestu alebo ulicu bez toho, aby ste najskôr zastavili. Pozrite sa doľava, potom doprava a potom druhýkrát doľava, pretože autá prichádzajúce zľava sú na vašej strane cesty a tak bližšie k vám.
  2. 2
    Pred odbočením doľava alebo zmenou jazdného pruhu sa skontrolujte za sebou a vždy dajte znamenie. To zahŕňa prax. Na cvičenie choďte do tichej oblasti s minimálnym ruchom.
  3. 3
    Noste prilbu To vám môže zachrániť život. Pri nehode bicykla zahynulo 7-800 ľudí, väčšinou na následky poranenia hlavy. Mnoho ďalších trpí trvalým poškodením mozgu. Prilbu pravidelne kontrolujte, či nie je opotrebovaná, vymeňte ju, ak ste boli pri nehode alebo po 6 rokoch.
  4. 4
    Dodržiavajte pravidlá cestnej premávky. Jazdite s premávkou (vpravo v USA). Vždy zastavte na stopkách a červených svetlách, aj keď je „pobrežie čisté“.
  5. 5
    Vždy bicyklujte v jednom súbore, nesledujte slepo vodcu.
  6. 6
    Dávajte pozor na ľavotočivú premávku. Protiidúce autá často zle odhadnú rýchlosť cyklistu a odbočia do nich vľavo. Uvedomte si protiidúcu premávku a hľadajte značky, že budú odbočovať doľava.
  7. 7
    Dávajte pozor na doprava odbočujúcu. Buďte pripravení na zlomenie, ak okolo vás prejde auto, potom spomalí, pretože to môže byť znakom toho, že sa chystajú odbočiť vpravo na vašu cestu. To môže byť tiež znakom toho, že podliehajú protiidúcemu autu, ktoré odbočuje vľavo. Pri prechádzaní autom, ktoré práve prešlo okolo vás, buďte vždy opatrní.
  8. 8
    Pri jazde na bicykli v noci používajte svetlomet. Nikdy nepredpokladajte, že vás motorista môže vidieť.
  9. 9
    Zaistite, aby mal váš bicykel odrazky vpredu aj vzadu, taktiež odrazky na bočných kolesách a pedáloch.
  10. 10
    Zosadnite z bicykla a kráčajte, ak ste unavení alebo vo veľmi veternom počasí, pretože sa môžete chvieť a byť v nebezpečenstve.
  11. 11
    Noste reflexné oblečenie. Nie je vhodné bicyklovať sa v sandáloch alebo naboso, nosiť pohodlnú obuv alebo investovať do špeciálnej cyklistickej obuvi.
Aby vaša cyklistická prilba sedela správne

Tipy

• Zaistite, aby vaša cyklistická prilba sedela správne, tesne, ale nie príliš tesne.
  • Buďte zdvorilí, agresívne správanie môže vyvolať zúrivosť na cestách a motoristi v autách majú viac brnení ako cyklisti na bicykloch.
  • Vyberte si jasnú farbu, aby bola pre motoristov a ostatných cyklistov jasnejšia.
  • Vždy skontrolujte, či ste skontrolovali brzdu a pneumatiky.

Varovania

• Každý šport prináša nebezpečenstvo, ale dávajte si pozor a dodržiavajte pravidlá cestnej premávky, dbajte na to, aby bol váš bicykel dobre udržiavaný a neskončili ste ako ďalšia štatistika.
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedInGoogle+YoutubeRedditDribbbleBehanceGithubCodePenWhatsappEmail